Αίτηση Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος 

Assistant Manager Certificate

 

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

Κομβικός ο ρόλος του Στελέχους Γραμματειακής Υποστήριξης στο επιχειρησιακό περιβάλλον ιδιωτικό ή δημόσιο. Συμβάλει στη δημιουργία ενός εργασιακού κλίματος υψηλών προδιαγραφών, ξεκινώντας από την ευταξία και πειθαρχία του χώρου, καλλιεργώντας συνειδητά φιλικές σχέσεις, ενώ παράλληλα διευκολύνει τη διεκπεραίωση των ανατιθέμενων εργασιών.

Το πρόγραμμα απευθύνεται σε νεοεισερχόμενους στον γραμματειακό κλάδο, σε υφιστάμενα γραμματειακά και διοικητικά στελέχη επιχειρήσεων, οργανισμών ή άλλων φορέων, σε στελέχη αποθήκης και λογιστηρίου αλλά ακόμη και σε ανέργους, φοιτητές ή αποφοίτους ΑΕΙ, ΤΕΙ, ΙΕΚ και Λυκείων οι οποίοι ενδιαφέρονται να σταδιοδρομήσουν στο κλάδο της Διοικητικής - Γραμματειακής Υποστήριξης.

Σκοπός του υποχρεωτικά πιστοποιημένου προγράμματος Vellum Assistant Manager είναι η αποτελεσματική προετοιμασία του συμμετέχοντα στο σύγχρονο περιβάλλον γραφείου κάθε οργανισμού, ιδιωτικού ή δημόσιου, διαχειριζόμενο καινοφανή τεχνολογία διαχείρισης πληροφοριών, μαζί με τα επιμέρους και κλασικά θέματα της επικοινωνίας, παρουσιάσεων, σύνταξης επιστολών και αναφορών, διεκπεραίωσης τηλεφωνημάτων, διαχείριση εγγράφων, όπως αρχειοθέτηση και μεταβίβαση, κλπ .

Μεθοδολογία εκπαίδευσης

Η παρακολούθηση του προγράμματος υλοποιείται με τη μέθοδο της ασύγχρονης τηλεκατάρτισης. Η πρόσβαση στην πλατφόρμα τηλεκατάρτισης έχει τρίμηνη διάρκεια και οι συμμετέχοντες υποστηρίζονται  εξ ολοκλήρου on line.

 Πιστοποίηση

Μετά την ολοκλήρωση του τμήματος ακολουθεί η υποχρεωτική συμμετοχή στις τελικές εξετάσεις για την λήψη πιστοποιητικού «Vellum Assistant Manager Certificate » μέσω της εξεταστική μεθόδου examiny, που υποστηρίζεται από τον φορέα πιστοποίησης Vellum Global Educational Services .

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ: ΔΩΡΕΑΝ,  ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 200 ώρες,  BINTEO: ΝΑΙ, ΗΧΗΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ: ΝΑΙ,

ΦΟΡΕΑΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ: ΕΛΚΕΔΙΜ ΚΔΒΜ2, ΚΩΔ. ΕΟΠΠΕΠ: 2000453, ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ: ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ,

ΚΟΣΤΟΣ: 190€, ΦΟΡΕΑΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗΣ: VELLUM GLOBAL EDUCATIONAL SERVICES

 ΕΝΟΤΗΤΕΣ

Α΄ ΚΥΚΛΟΣ

Ενότητα 1:  Καριέρα Assistant Manager

1.1  Ρόλος & Καθήκοντα Θέσεως Εργασίας

  • Ρόλος της Assistant Manager (Γραμματεία Διοίκησης)
  • Απαιτούμενα προσόντα: Γνώσεις & Δεξιότητες
  • Ανασκευή Παραδοχών Επαγγέλματος
  • Εκπαίδευση & Πιστοποίηση

1.2  Προώθηση Καριέρας

  • Διεκδίκησης Θέσεως Assistant Manager
  • Σύνταξη Βιογραφικού & Συνοδευτικής Επιστολής
  • Συνέντευξη, Ευχαριστήρια Επιστολή
  • Προσωπική Δικτύωση

Ανακεφαλαίωση Ενότητας

 

Ενότητα 2:  Εταιρική Δομή & Περιβάλλον

 2.1 Οργανωτική Δομή & Αρχές Λειτουργίας

  • Σύγχρονα Σχήματα Εταιρικής Οργάνωσης
  • Εταιρικές Εργασιακές Σχέσεις
  • Επιχειρηματική Ηθική, Δεοντολογία & Εθιμοτυπία

2.2 Εταιρικό Περιβάλλον & Επικοινωνία

  • Εταιρική Αποστολή & Προβολή Εικόνας
  • Στρατηγική και συναφείς Λειτουργίες
  • Επίτευξη Εταιρικών Στόχων

2.3  Ανακεφαλαίωση Ενότητας

Ενότητα 3:  Θέματα Διοίκησης & Διαχείρισης Έργων

 3.1  Έννοιες Διοίκησης - Management

  • Έννοια & Είδη Ηγεσίας
  • Διαχείριση Ομάδων (αύξηση συνεισφοράς)
  • Ανάθεση Εργασιών & Καθηκόντων
  • Διαπραγματεύσεις – “Γεφύρωμα Διαφορών”
  • Διαχείριση Ρίσκου (κινδύνου)
  • Διαχείριση Ποιότητας (Αρχές)

3.2  Διαχείριση Έργων (Project Management)

  • Τι ορίζουμε ως Διαχείριση Έργου (Έννοιες, Παράγοντες)
  • Κύκλος Ζωής Έργου (Τμηματοποίηση)
  • Εργαλεία Προγραμματισμού, Κίνδυνοι Έργου

3.3  Ανακεφαλαίωση Ενότητας

1ο Test  Αυτοαξιολόγησης

 

Β΄ ΚΥΚΛΟΣ

Ενότητα 4:  Γραφείο & Τεχνολογία

4.1.  Αποδοτικότητα Εργασιών

  • Προμήθειες Αναλώσιμων & Εξοπλισμός Γραφείου
  • Διαχείριση Δεδομένων
  • Χρήση Ειδικών Εφαρμογών

4.2.  Χρήση Λογισμικού Microsoft Office

  • Συμβουλές χρήσης λογισμικού Word
  • Συμβουλές χρήσης λογισμικού Excel
  • Συμβουλές χρήσης λογισμικού PowerPoint (αναφορές, παρουσιάσεις)
  • Ηλεκτρονική Επικοινωνία & Διαδίκτυο

4.3  Ανακεφαλαίωση Ενότητας

 

Ενότητα 5:  Διαχείριση Καθημερινότητας

5.1  Διαχείριση Εγγραφής Επικοινωνίας

  • Σύνταξη & Χειρισμός Εμπορικής Αλληλογραφίας, Σημειώματα - Μηνύματα
  • Σύνταξη Αναφορών
  • Αρχειοθέτηση Εγγράφων Επιχείρησης
  • Στοιχεία Λογιστικής & Χρηματοοικονομικές Καταστάσεις

5.2.  Αποδοτικότητα Εργασιών Γραμματείας

  • Καθορισμός Προθεσμιών Διεκπεραίωσης
  • Διαχείριση Εργασιακού Χρόνου & Επίλυση Προβλημάτων
  • Δείκτες Παρακολούθησης Αποδοτικότητας Γραφείου

5.3  Ανακεφαλαίωση Ενότητας

 

Ενότητα 6:  Δημόσιες Σχέσεις & Επικοινωνία

6.1  Ορισμός, Έννοιες Δημοσίων Σχέσεων

  • Τι είναι και τι δεν είναι Δημόσιες Σχέσεις
  • Στοιχεία αναβάθμισης Εταιρικής Εικόνας
  • Σχέσεις με Πελάτες, Προμηθευτές, Media, Σωματεία, κλπ

6.2  Ανάπτυξη Εταιρικών Σχέσεων

  • Υλοποίηση Εκδηλώσεων
  • Επαγγελματικές Συναντήσεις
  • Επαγγελματικά Ταξίδια

6.3  Ανακεφαλαίωση Ενότητας

2ο Test Αυτοαξιολόγησης

 

Γ΄ ΚΥΚΛΟΣ

Ενότητα 7:  Επικοινωνία σε Περιβάλλον Γραφείου

7.1  Αρχές Λεκτικής & Μη Λεκτικής Επικοινωνίας

  • Κατανόηση Επικοινωνίας και σημασία Ανατροφοδότησης
  • Ανάπτυξη Ικανότητας επηρεασμού Επικοινωνίας – Τεχνικές
  • Γλώσσα σώματος& Προφορική Επικοινωνία (ομοιότητες & διαφορές) Τηλεφωνική, Φωνητική, Τεχνικές Υποδοχής, Προσωπικές Συναντήσεις

7.2  Συνεργασία με Προϊσταμένους

  • Δημιουργία κλίματος Συνεργασίας
  • Συμβολή στη βελτίωση Προγραμματισμού Προϊσταμένου
  • Διαχείριση διαφωνιών με τον Προϊστάμενο

7.3  Ανακεφαλαίωση Ενότητας

 

Ενότητα  8:  Διευθέτηση Δύσκολων Καταστάσεων

8.1 Διαχείριση Συγκρούσεων

  • Ορισμός και Διαφοροποίηση προβλημάτων
  • Αξιολόγηση Λύσεων και εφαρμογή Τεχνικών Δημιουργικής Σκέψης
  • Ανάπτυξη κριτήρια επιλογών & αξιολόγηση Εναλλακτικών Επιλογών

8.2 Χειρισμός Δύσκολων Ανθρώπων

  • Από τη Σύγκρουση στη Συνεργασία
  • Διαφορετικότητα, υποθέσεις και Στερεότυπα
  • Χειρισμός «δύσκολων» ατόμων & Αδιεξόδων

8.3  Ανακεφαλαίωση Ενότητας

 

Ενότητα  9:  Προσωπική Ανάπτυξη

9.1 Διαχείριση  Συναισθημάτων

  • Διαχείριση Άγχους (δημιουργικό & καταστροφικό)
  • Διαπροσωπικές Σχέσεις (φόβος, επιθετικότητα, αποδοχή, απόρριψη)
  • Συναισθηματική Νοημοσύνη

9.2 Προβολή  Προσωπικής  Εικόνας

  • Ενίσχυση Προσωπικής σας Εικόνας
  • Αυτοπεποίθηση στον Εργασιακό Χώρο
  • Θέσπιση Προσωπικών Στόχων

9.3  Ανακεφαλαίωση Ενότητας

 ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ

Ο Ευάγγελος Γιομπλιάκης, Μ.Β.Α(U.S.A), δραστηριοποιείται σ΄ όλη την Ελλάδα ως Εκπαιδευτής, Ομιλητής & Συγγραφέας σε θέματα Πωλήσεων, Εξυπηρέτησης Πελατών, Marketing, καθώς και εξειδικευμένα θέματα Διαχείρισης Επικοινωνίας Ανείσπρακτων Οφειλών. Εχει πιστοποιηθεί από φορείς όπως ΕΚΕΠΙΣ, ΕΚΔΔ, ΙΔΕΚΕ και ΕΟΜΜΕΧ, καθώς επίσης διαθέτει 18χρονη Διδακτική & Συμβουλευτική εμπειρία, σε φορείς όπως ΚΑΕΛΕ, Εμπορικούς Συλλόγους, KEK, ΙΔΕΚΕ (ΗΣΙΟΔΟΣ), Υπουργείο Παιδείας (ΕΡΜΕΙΟΝ, ΤΕΙ), Εθν. Κέντρο Δημόσιας Διοίκησης και εταιρείες Ιδιωτικού Τομέα.

Αίτηση Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος 

 Diploma in Sales Management

 

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

Το πρόγραμμα απευθύνεται σε επαγγελματίες του χώρου των πωλήσεων ανεξαρτήτου επιχειρηματικής δραστηριότητας,  σε προϊσταμένους και διευθυντές πωλήσεων και marketing που αναζητούν τρόπους αναβάθμισης των τμημάτων των οποίων προΐστανται, σε στελέχη  τμημάτων που έρχονται σε επαφή με πελάτες, σε νέους πωλητές που χρειάζονται καθοδήγηση και πληροφόρηση για την επαγγελματική τους ενασχόληση καθώς και σε αποφοίτους τριτοβάθμιας εκπαίδευσης γενικότερα που έχουν ή που πρόκειται να απασχοληθούν στον χώρο των πωλήσεων.

Σκοπός του πιστοποιημένου μεταπτυχιακού προγράμματος επαγγελματικής εξειδίκευσης είναι η ουσιαστική εκπαίδευση και η επαγγελματική επιμόρφωση των συμμετεχόντων ώστε :

  • Να επανασχεδιάσουν το τμήμα πωλήσεων ώστε να πετύχουν ουσιαστική και αποδοτική διαχείριση στο νευραλγικό αντικείμενο των πωλήσεων
  • Να στηρίζουν, να ενθαρρύνουν και να αξιολογούν τους πωλητές τους
  • Να αναβαθμίσουν τις επαγγελματικές τους δεξιότητες, εμπλουτίζοντας τις γνώσεις τους με τις πιο πρόσφατες εξελίξεις στη Διοίκηση τμημάτων Πωλήσεων
  • Να αναβαθμίσουν την ποιότητα και κατά συνέπεια την αποδοτικότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών τους
  • Να διατηρούνται «απασχολήσιμοι» στην αγορά εργασίας εφοδιάζοντας τους με επαγγελματικά μυστικά στη διαχείριση των πωλήσεων
  • Να συμμετέχουν σε ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα που μπορεί να αποτελέσει ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στο βιογραφικό τους σημείωμα

Αξίζει να επισημανθεί ότι η παρακολούθηση του προγράμματος μοριοδοτείται στις εκάστοτε προκηρύξεις για εκπαιδευτικούς δημοσίων ΙΕΚ ή/και σχολών μαθητείας ΟΑΕΔ.

Μεθοδολογία εκπαίδευσης

Η παρακολούθηση του προγράμματος υλοποιείται με τη μέθοδο της ασύγχρονης τηλεκατάρτισης . Η πρόσβαση στην πλατφόρμα τηλεκατάρτισης έχει τρίμηνη διάρκεια και οι συμμετέχοντες υποστηρίζονται  εξ ολοκλήρου on line.

Πιστοποίηση

Μετά την ολοκλήρωση του τμήματος ακολουθεί η υποχρεωτική συμμετοχή στις τελικές εξετάσεις για την λήψη πιστοποιητικού «International Diploma in Sales Management» μέσω της εξεταστική μέθοδο examiny , που υποστηρίζεται από τον φορέα πιστοποίησης Vellum Global Educational Services .

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

,ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ : ΔΩΡΕΑΝ, ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 240 ΩΡΕΣ,  VIDEO : ΝΑΙ, ΗΧΗΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ : NAI, ΔΙΔΑΚΤΡΑ: ΔΩΡΕΑΝ

ΦΟΡΕΑΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ : ΕΛΚΕΔΙΜ ΚΔΒΜ2, ΚΩΔ. ΕΟΠΠΕΠ: 2000453, ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ: ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ,

ΚΟΣΤΟΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗΣ : 190 €,  ΦΟΡΕΑΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗΣ : VELLUM GLOBAL EDUCATIONAL SERVICES

 ΕΝΟΤΗΤΕΣ

Α΄ ΚΥΚΛΟΣ

Ενότητα 1: Εισαγωγικές έννοιες  και ορισμοί

Διαχείριση Τμήματος Πωλήσεων (Sales management)

1.1 : Ορισμός – έννοιες

1.2 : Περιβάλλον Πωλήσεων

1.3 : Διεργασία Οργάνωσης και Διαχείρισης Πωλήσεων

1.3.1 : Σχεδιασμός Οργάνωσης Τμήματος

1.3.2 : Επιλογή & Πρόσληψη Στελεχών

1.3.3 : Εκπαίδευση Πωλητών

1.3.4 : Παρακίνηση-Αμοιβές ως αύξηση Παραγωγικότητας

1.3.5 : Έλεγχος – Αξιολόγηση παραγόμενου Εργου

Ενότητα 2: Προγραμματισμός & Σχεδιασμός Τμήματος Πωλήσεων

2.1 : Προβλέψεις Πωλήσεων - Μέθοδοι

2.2 : Θέσπιση Υλοποιήσιμων Στόχων (S.M.A.R.T)

2.3 : Σχεδιασμός Περιοχών Πωλήσεων

2.4 : Στάθμιση Όγκου Εργασιών

2.5 : Οργάνωση & Κατανομή Πωλητών

2.6 : Παράγοντες Απόδοσης Πωλητών

2.7 : Αξιολόγηση Αποτελεσμάτων

Ενότητα 3: Προσωπικές πωλήσεις

3.1 : Δημιουργία Σχέσεων με Πελάτες

3.2 : Προσαρμοστική Πώληση

3.3 : Αποτελεσματική Δικτύωση στην Αγορά

3.4 : Ανακεφαλαίωση 3ης ενότητας

 

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ Α΄ΚΥΚΛΟΥ

 

Β΄ ΚΥΚΛΟΣ

Ενότητα 4: Επιχειρηματική ηθική

4.1 : Επιχειρηματική Ηθική και Δεοντολογία

4.2 : Κώδικας Δεοντολογίας Πωλήσεων

4.3 :  Πολιτικές, Πρακτικές και Κουλτούρα Πωλήσεων

4.4 : Ανακεφαλαίωση 4ης ενότητας

Ενότητα 5:  Δύναμη Αποτελεσματικής Επικοινωνίας

5.1 : Παράγοντες της Αποτελεσματική Επικοινωνίας

5.2 : Επικοινωνία: Συμπεριφορά και Δεοντολογία

5.3 : Ενημερωτικές συναντήσεις

5.4 : Ανακεφαλαίωση 5ης ενότητας

Ενότητα 6: Κατανοώντας τον Πελάτη

6.1 : Η Συμπεριφορά του Καταναλωτή

6.2 : Η Αγοραστική Διαδικασία

6.3 : Δημιουργία Προσωπικού Portfolio

6.4 : Ανακεφαλαίωση 6ης ενότητας

 

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ Β΄ΚΥΚΛΟΥ

 

Γ ΄ ΚΥΚΛΟΣ

Ενότητα 7: Εντοπίστε τους πελάτες σας

7.1 : Συστατικά Επιτυχημένων Πωλήσεων

7.2 : Διαδικασίες Αναζήτησης Πελατών

7.3 : Μέσα Αναζήτησης πελατών

7.4 : Ανακεφαλαίωση 7ης ενότητας

Ενότητα 8: Στρατηγικές προσέγγισης στις πωλήσεις

8.1 : ‘’Η πρώτη εντύπωση’’

8.2 : Σύναψη επαγγελματικών σχέσεων

8.3 : Διαλέγοντας Μέθοδο Διαπραγμάτευσης

8.4 : Ανακεφαλαίωση 8ης ενότητας

Ενότητα 9: Διαχείριση αντιρρήσεων

9.1 : Τύποι Αντιρρήσεων

9.2 : Στάδια Προσέγγισης Αρνητικών Πελατών

9.3 : Αντιμετώπιση αντιρρήσεων

9.4 : Ανακεφαλαίωση 9ης ενότητας

 

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ Γ΄ΚΥΚΛΟΥ

 ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ

Ο Ευάγγελος Γιομπλιάκης, Μ.Β.Α(U.S.A), δραστηριοποιείται σ΄ όλη την Ελλάδα ως Εκπαιδευτής, Ομιλητής & Συγγραφέας σε θέματα Πωλήσεων, Εξυπηρέτησης Πελατών, Marketing, καθώς και εξειδικευμένα θέματα Διαχείρισης Επικοινωνίας Ανείσπρακτων Οφειλών. Εχει πιστοποιηθεί από φορείς όπως ΕΚΕΠΙΣ, ΕΚΔΔ, ΙΔΕΚΕ και ΕΟΜΜΕΧ, καθώς επίσης διαθέτει 18χρονη Διδακτική & Συμβουλευτική εμπειρία, σε φορείς όπως ΚΑΕΛΕ, Εμπορικούς Συλλόγους, KEK, ΙΔΕΚΕ (ΗΣΙΟΔΟΣ), Υπουργείο Παιδείας (ΕΡΜΕΙΟΝ, ΤΕΙ), Εθν. Κέντρο Δημόσιας Διοίκησης και εταιρείες Ιδιωτικού Τομέα.

 

International Diploma in Social Economy and Entrepreneurship

 

Το Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα ειδίκευσης στην Κοινωνική Επιχειρηματικότητα απευθύνεται σε μια ευρεία μάζα ατόμων.

Στοχεύει τόσο σε όσους δραστηριοποιούνται στο χώρο της Κοινωνικής Οικονομίας και οι οποίοι επιθυμούν να επικαιροποιήσουν τις άτυπες αποκτηθείσες γνώσεις στο αντικείμενο, όσο και σε ενήλικες ανέργους, εργαζόμενους ή επαγγελματίες κάθε ηλικίας, οι οποίοι ενδιαφέρονται να αποκτήσουν τις απαραίτητες γνώσεις και δεξιότητες ώστε δημιουργήσουν βιώσιμες λύσεις, για κοινωνικά και περιβαλλοντικά προβλήματα της τοπικής κοινότητας, μέσω της Κοινωνικής Επιχειρηματικότητας.

Οι εκπαιδευόμενοι μέσα από τις ενότητες του προγράμματος θα έχουν την ευκαιρία να γνωρίσουν τις βασικές έννοιες που πλαισιώνουν την Κοινωνική Επιχειρηματικότητα, αλλά και να ενημερωθούν για επιτυχημένα παραδείγματα Κοινωνικών Επιχειρήσεων που λειτουργούν τόσο στην Ελλάδα, όσο και στο εξωτερικό. Παράλληλα, θα ασκηθούν σε δεξιότητες που προστατεύουν και προωθούν την επιχειρηματική δραστηριότητα, μειώνοντας το επιχειρηματικό ρίσκο και αυξάνοντας τις πιθανότητες κερδοφορίας και βιώσιμης ανάπτυξης μιας κοινωνικής επιχείρησης.

Συμπερασματικά το Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα ειδίκευσης στην Κοινωνική Επιχειρηματικότητα θα διευκολύνει τη συμμετοχή όσων πολιτών το επιθυμούν σε παραγωγικές δραστηριότητες που αναπτύσσονται με σεβασμό στον άνθρωπο και το περιβάλλον και οργανώνονται με τη διάχυση πρακτικών δημοκρατίας, ισότητας, αλληλεγγύης και συνεργασίας μεταξύ των συμμετεχόντων και των τοπικών κοινωνιών.

Οι κάτοχοι του Μεταπτυχιακού Προγράμματος ειδίκευσης στην Κοινωνική Επιχειρηματικότητα θα καταστούν ικανοί να επιτύχουν τους διδακτικούς στόχους του προγράμματος. Δηλαδή, σε επίπεδο γνώσεων να:

  • διακρίνουν τις έννοιες της Κοινωνικής Επιχειρηματικότητας και του κοινωνικού επιχειρηματία,
  • εξηγούν το πλαίσιο της Κοινωνικής και Αλληλέγγυας Οικονομίας,
  • ορίζουν τι είναι η Κοινωνική Επιχείρηση και τι είναι ο συνεταιρισμός εργαζομένων,
  • ονομάζουν τις αρχές αλλά και τους φορείς της Κοινωνικής και Αλληλέγγυας Οικονομίας,
  • γνωρίζουν τι είναι το Γενικό Μητρώο Φορέων Κοινωνικής και Αλληλέγγυας Οικονομίας,
  • κατανοούν τι προβλέπει το νομοθετικό πλαίσιο για την Κοινωνική και Αλληλέγγυα Οικονομία,
  • αποκτήσουν γνώσεις για το θεσμικό πλαίσιο που διέπει την κοινωνική επιχειρηματικότητα σε διεθνές και εθνικό επίπεδο,
  • εξηγούν πως γίνεται η σύσταση της Κοινωνικής Συνεταιριστικής Επιχείρησης ή ενός Συνεταιρισμού Εργαζομένων,
  • προσδιορίζουν τα οφέλη χρήσης της ανάλυσης ανταγωνισμού,
  • κατανοούν τις πηγές χρηματοδότησης της Κοινωνικής Επιχειρηματικότητας,
  • γνωρίζουν τι είναι το ταμείο κοινωνικής οικονομίας, αλλά και το χρηματοδοτικό πλαίσιο της Ε.Ε. για την Έρευνα και την Καινοτομία (πρόγραμμα "Ορίζοντας 2020"),
  • περιγράφουν το παρόν, αλλά και να προβλέπουν τις διεθνείς εξελίξεις στον τομέα της Κοινωνικής Επιχειρηματικότητας,
  • επιλεγούν τη χρήση των κατάλληλων επιχειρηματικών εργαλείων.

Σε επίπεδο δεξιοτήτων να:

  • αντλούν ιδέες κοινωνικής επιχειρηματικότητας από τις υφιστάμενες διεθνείς και εθνικές πρακτικές,
  • σχεδιάζουν ένα επιχειρηματικό πλάνο για την ίδρυση μιας επιχείρησης στον τομέα της Κοινωνικής Επιχειρηματικότητας,
  • εκπονούν έρευνες αγοράς και να συντάσσουν σχεδία marketing,
  • ελέγχουν και να συγκρίνουν χρηματοδοτικά εργαλεία ενίσχυσης.

Σε επίπεδο στάσεων να:

  • ενθαρρύνουν τις κοινωνικές επιχειρήσεις και τους συνεταιρισμούς εργαζομένων,
  • στηρίζουν τους φορείς Κοινωνικής και Αλληλέγγυας Οικονομίας,
  • συμμετέχουν στη δυναμική και το όραμα της Κοινωνικής και Αλληλέγγυας Οικονομίας και Επιχειρηματικότητας,
  • διαμορφώνουν συνεταιριστικές ομάδες,
  • ιδρύσουν ή να συμμετέχουν σε μια ΚΟΙΝ.Σ.ΕΠ.
  • συνεργάζονται με άλλους φορείς Κοινωνικής και Αλληλέγγυας Οικονομίας και Επιχειρηματικότητας.

Μεθοδολογία εκπαίδευσης

Η παρακολούθηση του προγράμματος υλοποιείται με εμπλουτισμένη μορφή κατάρτισης(blended). Πρόκειται για συνδυασμό ασύγχρονης τηλεκατάρτισης και ζωντανών τηλεδιασκέψεων, στηριζόμενων εξ ολοκλήρου on line. Η πρόσβαση στην πλατφόρμα τηλεκατάρτισης έχει τρίμηνη διάρκεια ενώ οι ζωντανές τηλεδιασκέψεις πραγματοποιούνται σε ημέρες και ώρες που εξυπηρετεί το σύνολο των σπουδαστών.

Πιστοποίηση

Μετά την ολοκλήρωση του τμήματος ακολουθεί η υποχρεωτική συμμετοχή στις τελικές εξετάσεις για την λήψη πιστοποιητικού «International Diploma in Social Economy and Entrepreneurship»  μέσω της εξεταστικής μεθόδου  examiny , που υποστηρίζεται από τον φορέα πιστοποίησης Vellum Global Educational Services .

Αίτηση Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος 

 Basic Economics

 

To πρόγραμμα Diploma in Basic Economics, παρέχει ΔΩΡΕΑΝ λεπτομερείς πληροφορίες σχετικά με τις βασικές έννοιες και την κατανόηση του οικονομικού κυκλώματος της χώρας μας, που οδηγούν στην υποχρεωτική πιστοποίηση Vellum Diploma in Basic Economics

Το πρόγραμμα αρχίζει με την εισαγωγή σας στις βασικές οικονομικές έννοιες, το χρήμα και τα αγαθά.

Θα μάθετε για την συμπεριφορά των καταναλωτών και πως αυτή επηρεάζεται αλλά και επηρεάζει την ποσότητα των παραγόμενων αγαθών και την τιμή διάθεσής τους στην αγορά.

Θα μάθετε για την παραγωγική διαδικασία, τους συντελεστές που την επηρεάζουν, την προσφορά και την ζήτηση αγαθών και υπηρεσιών .

Θα μάθετε τη λειτουργία του τραπεζικού συστήματος, τον ρόλο της Κεντρικής Τράπεζας στην αγορά  καθώς και το στόχο ίδρυσης της ευρωζώνης.

Θα μάθετε σχετικά με τις φάσεις του οικονομικού κύκλου και θα εξοικειωθείτε με τις έννοιες του πληθωρισμού και της ανεργίας.

Θα μάθετε για τον κρατικό προϋπολογισμό, τα δημόσια έσοδα και έξοδα, την φορολογική βάση και τους φόρους ενός κράτους.

Θα μάθετε να μελετάτε τους τύπους γραφημάτων και να χρησιμοποιείτε τους κατάλληλους αναλόγως παρουσίασης οικονομικών μεγεθών και οικονομικών σχέσεων που επιθυμείτε να παρουσιάσετε.

Τέλος, θα μάθετε να επιλύετε και να απαντάτε σε θέματα βασικού οικονομικού περιεχομένου.

Αυτό το δωρεάν πρόγραμμα ενδιαφέρει ιδιαίτερα τους φοιτητές και τους απόφοιτους τριτοβάθμιας εκπαίδευσης και Κολλεγίων που επιθυμούν να κατανοήσουν βασικές οικονομικές έννοιες της αγοράς για να είναι σε θέση να παρακολουθούν τα οικονομικά δρώμενα της χώρας μας τόσο σε επαγγελματικό όσο και σε προσωπικό επίπεδο.

ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ

Μετά την ολοκλήρωση του τμήματος ακολουθεί η υποχρεωτική συμμετοχή στις τελικές εξετάσεις για την λήψη πιστοποιητικού «Vellum Diploma in Basic Economics» μέσω της εξεταστική μεθόδου  examinyπου υποστηρίζεται από τον φορέα πιστοποίησης Vellum Global Educational Services .

 

ΟΦΕΛΗ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

Έχοντας ολοκληρώσει αυτό το πρόγραμμα θα είστε σε θέση :

  • Να γνωρίζετε την έννοια του οικονομικού κυκλώματος
  • Να ορίζετε τις έννοιες του χρήματος και της αγοράς
  • Να προσδιορίζετε τις κατηγορίες των προϊόντων
  • Να αντιλαμβάνεστε την επιδίωξη ενός νοικοκυριού και μιας επιχείρησης
  • Να ορίζετε τον «Νόμο της Ζήτησης»
  • Να προσδιορίζετε τις κατηγορίες των αγαθών
  • Να κατανοείτε και να ερμηνεύετε την συμπεριφορά των καταναλωτών
  • Να γνωρίζετε τους παραγωγικούς συντελεστές
  • Να ορίζετε τον «Νόμο της Προσφοράς»
  • Να παρατηρείτε πότε υπάρχει έλλειμμα και πότε πλεόνασμα σε ένα προϊόν
  • Να αντιλαμβάνεστε την λειτουργία του τραπεζικού συστήματος
  • Να κατανοείτε τον ρόλο της Κεντρικής Τράπεζας
  • Να γνωρίζετε πως επηρεάζονται τα επιτόκια σε δάνεια και καταθέσεις
  • Να κατανοείτε τον ρόλο της Ευρωπαϊκής Κεντρικής Τράπεζας
  • Να ορίζετε τον σκοπό του ευρωσυστήματος
  • Να κατανοείτε τις διακυμάνσεις του οικονομικού κυκλώματος
  • Να ορίζετε τον πληθωρισμό, τον αντιπληθωρισμό και τον στασιμοπληθωρισμό         και να υπολογίζεται τα ποσοστά τους
  • Να ορίζετε την ανεργία και να υπολογίζεται το ποσοστό της
  • Να γνωρίζετε τι περιλαμβάνει ο κρατικός προϋπολογισμός
  • Να προσδιορίζετε τις δημόσιες δαπάνες και τα δημόσια έσοδα
  • Να ορίζετε τους φόρους ενός κράτους και τις κατηγορίες τους
  • Να κατανοείτε την οικονομική σχέση μεγεθών με την μελέτη γραφημάτων
  • Να χρησιμοποιείτε τα κατάλληλα γραφήματα για την σωστή παρουσίαση των         οικονομικών μεγεθών
  • Να κατανοείτε και να επιλύετε θέματα βασικών οικονομικών ζητημάτων

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ: ΔΩΡΕΑΝ, ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 200 ώρες,  BINTEO: NAI,  ΗΧΗΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ: OXI, ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΕΙΣ: ΝΑΙ,

ΦΟΡΕΑΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ: ΕΛΚΕΔΙΜ ΚΔΒΜ2, ΚΩΔ. ΕΟΠΠΕΠ: 2000453, ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ: ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ,

ΚΟΣΤΟΣ: 190 €, ΦΟΡΕΑΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗΣ: VELLUM GLOBAL EDUCATIONAL SERVICES

 ΕΝΟΤΗΤΕΣ

Ενότητα 1: Εισαγωγή στην οικονομική επιστήμη και βασικές οικονομικές έννοιες

Ενότητα 2: Η συμπεριφορά των καταναλωτών και η ζήτηση των αγαθών

Ενότητα 3: Η παραγωγική διαδικασία και η προσφορά των αγαθών

Ενότητα 4: Το τραπεζικό σύστημα, η προσφορά χρήματος και η νομισματική πολιτική

Ενότητα 5: Το φαινόμενο των οικονομικών διακυμάνσεων, ο πληθωρισμός και η ανεργία

Ενότητα 6: Τα δημόσια οικονομικά

Ενότητα 7: Ανάγνωση και κατανόηση οικονομικών δεδομένων σε γραφήματα

Ενότητα 8: Επίλυση θεμάτων οικονομικής φύσης

 ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ

Ο Ευάγγελος Γιομπλιάκης, Μ.Β.Α(U.S.A), δραστηριοποιείται σ΄ όλη την Ελλάδα ως Εκπαιδευτής, Ομιλητής & Συγγραφέας σε θέματα Πωλήσεων, Εξυπηρέτησης Πελατών, Marketing, καθώς και εξειδικευμένα θέματα Διαχείρισης Επικοινωνίας Ανείσπρακτων Οφειλών. Εχει πιστοποιηθεί από φορείς όπως ΕΚΕΠΙΣ, ΕΚΔΔ, ΙΔΕΚΕ και ΕΟΜΜΕΧ, καθώς επίσης διαθέτει 18χρονη Διδακτική & Συμβουλευτική εμπειρία, σε φορείς όπως ΚΑΕΛΕ, Εμπορικούς Συλλόγους, KEK, ΙΔΕΚΕ (ΗΣΙΟΔΟΣ), Υπουργείο Παιδείας (ΕΡΜΕΙΟΝ, ΤΕΙ), Εθν. Κέντρο Δημόσιας Διοίκησης και εταιρείες Ιδιωτικού Τομέα.

Ρομποτικη για παιδια 6-16

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ:

 ΑΣΕΠ:

 

ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ:

COMPUTER STUDIES

ΜΕΡΑΡΧΙΑΣ 2 (ΕΝΑΝΤΙ ΔΗΜΑΡΧΕΙΟΥ)

ΣΕΡΡΕΣ 62100

ΤΗΛ.: 23210-25530

email: cstudies.serres@gmail.com

URL: www.cstudies.edu.gr

 

 

 

ΒΑΣΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ

ΠΡΟΧΩΡΗΜΕΝΟ ΕΠΙΠΕΔΟ

ΕΠΙΔΟΤΟΥΜΕΝΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ

 

 

 

 

 

 

 

WEB DISIGN

ADOBE FLASH

PHP, MYSQL, CSS

DATABASES

AUTOCAD 2D

AUTOCAD 3D

GIS

ΜΗΧΑΝΟΓΡΑΦΗΜΕΝΗ ΛΟΓΙΑΣΤΙΚΗ

ΔΑΚΤΥΛΟΓΡΑΦΗΣΗ

ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑΚΗ ΥΠΟΣΤΙΡΗΞΗ

 

Κράτα το

Κράτα το

Κράτα το

Κράτα το

Κράτα το

Κράτα το

Κράτα το

Κράτα το

Κράτα το

Κράτα το